Kategorie: | Ostatní |
Dátum vyvěšení: | 16.04.2020 |
Dátum sejmutí: | 31.12.2020 |
Seznam příloh: |
Obsah:
Oznámení pro občany
Na základě usnesení Vlády ČR, nařízení Ministerstva zdravotnictví ČR a metodického doporučení Ministerstva vnitra ČR aktualizujeme s platností od 20. dubna 2020 opatření, které obec přijala s vyhlášením nouzového stavu, takto:
- Úřední dny obecního úřadu jsou stanoveny na pondělí a středu od 7 do 17 hodin, s přestávkou na oběd.
- Nadále je upřednostňována emailová a telefonická komunikace se starostou obce a účetní, platba poplatků na účet obce č. 184 815 5389/0800.
- Úřední doba pro osobní jednání zůstává nadále v pondělí a ve středu v době od 7 do 10 hodin. V případě nutnosti osobního jednání mimo stanovenou dobu ( 7 – 10 hodin) si telefonicky domluvte návštěvu OÚ.
- Po 10. hodině funguje pouze elektronická a telefonická komunikace. Kontakt na starostu – email: starosta@obechlinka.cz, tel. 727 919 519. Kontakt na účetní – email: ucetni@obechlinka.cz, tel. 554 642 043. Vaše žádosti budeme operativně vyřizovat.
- V případě návštěvy OÚ v pondělí a středu od 7 do 10 hodin prosím zvoňte na zvonek umístěný na schránce v přízemí OÚ a vyčkejte našeho příchodu. Toto omezení je z důvodu nařízeného omezení pohybu osob po budově obecního úřadu.
- Všechny ostatní písemnosti, které nevyžadují osobního kontaktu se starostou nebo účetní, vhoďte do schránky umístěné v přízemí OÚ a my je bezodkladně vyřídíme.
Věřím, že toto nepohodlí omluvíte a strpíte. Chráníme tím naše nejohroženější občany i pracovníky OÚ. Bohužel tato nařízení a omezení musíme vydržet ještě několik týdnů a měsíců.
Za obec Hlinka
Marcel Chovančák
Starosta obce